Monday, November 10, 2014

KEMBALI KE SINI

entry-content'>

Lamanya sudah saya tidak membersih apa-apa di sini, rumah yang kian sepi tetapi tetap dirindui.


Mengapa saya terpanggil ke sini lagi dan mengapa saya menyepi?
Sebab saya kepingin mencatat sesuatu momen di sini, perjalanan kembara ke 15 saya bersama bahtera bernama TERIMA KASIH SAYANG... dari bermulanya ia hingga sampai ke destinasi tetapi malangnya rumah Salam Kenal Salam Sayang ini gagal dibuka setelah beberapa kali dicuba. mungkin faktor usia atau kecanggihan siber yang semakin melangkau zaman sedangkan saya masih membukanya mengguna kunci lama, akibatnya saya yang kesal sendiri. Tetapi hari ini melalui emel saya, saya diberitahu rupa-rupanya ada seseorang sudah meninggalkan komen pada catatan lama saya (2007) berkenaan tips penulisan novel. teruja juga saya, rupa-rupanya masih ada yang sesat ke sini, menyelongkar 7 tahun ke belakang. Alhamdulillah dan terima kasih. dari situ saya masuk ke bilik ini mencatat sesuatu untuk diri sendiri dan kepada yang terjatuh di sini.

Sekarang saya sedang sibuk menyelesai tugasan untuk karya genre novel yang ke 15 dan baru sampai beberapa bab. Memang jerih tetapi saya harung juga demi cita-cita ini dan tanggungjawab ini.

Terima kasih sayang...
itulah judul yang saya fikirkan untuk karya terkini, berharap agar judul itu menepati citarasa penerbit dan editor.

Selepas Sakitnya Cinta, akan muncul TERIMA KASIH SAYANG...


2 comments:

Burma Adventure Tour said...

Nice. I'm sure the publisher and editor will approve the title. Good luck!

Ramlah Rashid Novelis said...

Tq Burma Adventure Tour...


Free shoutbox @ ShoutMix