Thursday, October 18, 2007

KHAS UNTUK PENULIS - DARI DUNIA SASTER

entry-content'>

26 Okt. 2007 - 28 Okt. 2007 nanti bertempat di Hotel Seri Malaysia, Kuantan Pahang akan berlangsung SIMPOSIUM PENULIS PELBAGAI KAUM KE-VIII anjuran DBP.

Pihak DBP telah mengehadkan penyertaan untuk 100 orang dengan semua tanggungan perjalanan pergi-balik serta pekej penginapan dan makan minum selama waktu itu di tempat yang telah ditetapkan dibiaya sepeunuhnnya oleh menganjur.

Di antara yang dijemput bagi memeriahkan :
1- SN DATO' A. SAMAT SAID
2- SDR. FAISAL TEHRANI
3- DR. CHEW FONG PENG
4- PN. RAJA RAJESWARI SEETHA RAMAN
5- EN. A. WAHAB HAMZAH
6- EN. JAIS SAHOK
7- EN. RAYMOND MAJUMAH
8- EN. MAHAT a/l CINA

Itu sahaja senarai yang sampai ke tangan saya. Jika ada nama yang tercicir, saya mohon maaf.
Saya belum pernah menyertai program sastera sebegini besar, rasa teringin pula ingin turut serta dan apabila DBP menghantar surat tawaran, saya rasa sungguh berbesar hati. Terima kasih bayak-banyak dan saya bercadang untuk turut serta. Jom kawan-kawan? Kita riuhkan simposium sastera itu.

2 comments:

MYA MARJA said...

Tahniah kerana menjadi salah seorang peserta! Bertuahnya 100 orang peserta itu, ya. Saya hanya mampu memandang dan mendengar dari kejauhan ini. Andai ada ilmu baharu di situ, sebar-sebarkan hendaknya.

Rasha_rz said...

mya marja - insyaAllah,kalau ada ilmu yang berguna tak mungkin kak ila guna seorang.Tapi cuti kak ila masih belum diluluskan. maklumlah lepas cuti hari raya, faham2 jelah. tak kan asyik kita je nak cuti, kan? apa2 pun terserah pada nasib.


Free shoutbox @ ShoutMix