Friday, November 30, 2007

JUMPA DI BUKU PRIMA

entry-content'>

Eh, kak ila mendapat panggilan dari kakitangan Buku Prima, beliau menjemput penulis Buku Prima berkumpul di pejabat baru syarikat itu 14 Disember nanti. Katanya perjumpaan penulis2 Buku Prima. Dari jam 3 petang sampai 5 petang. Jom kawan2, kita gegarkan pejabat Buku Prima. Kak ila pun nak sangat kenal dengan kesemua penulis Buku Prima. Setakat ni yang kak ila hanya pernah bersua dengan EBRIZA, ANTASYA BALKIS, SHAHRIAH, ZULAILAH, AFIQAH FARZANA. Ada lagi ke nama yang kak ila tak sebut? Kalau ada yang tercicir, maaflah... kak ila ni dah tua. ingatan dah kurang. Apa2 pun, jom ke ke pejabat BUKU PRIMA yang baru 14 haribulan nanti. Hei, tak sabar rasanya.



4 comments:

Serunai Faqir aka SF said...

kat mana pejabat baru dia kak?

Rasha_rz said...

di shah alam. nanti kak ila forwardkan alamatnya.jangan tak datang pulak.

MYA MARJA said...

Selamat berkumpul...

Rasha_rz said...

Tak kan selamat je? mya marja? tak nak turut serta ke?


Free shoutbox @ ShoutMix