Sunday, June 28, 2009

SEHARUM CINTA LESTARY

entry-content'>

12 comments:

Abang Long said...

Alhamdulillah. Yang penting pembaca puas.

kak ila said...

ya abang long. harap2nya lestary memberi sebanyak mungkin ilmu kpd pembaca di samping berhibur dgn kisah cinta orang lama & zaman ini.

zahida zarkasi said...

tahniah!!!!!
Cantik covernya, pasti isinya lebih cantik/menarik kan :)

kak ila said...

hai zahida.
terima kasih...
soal cover kena berterima kasih pada syeerin. isinya? kana bacalah dulu, baru tahu.
hehehe, terima kasih sudi ke sini

DaliaLiyana said...

tebal tak?? dalia ni malas kalau nak baca lame2..bukan ape...sbb kalau da ngdap...selagi tak abis baca tak benti..nnt mama BISING..hehehhe....

kak ila said...

Dalia, saiz & ketebalan tu kan subjektif? ada yg kata 1000 m/s tu tak tebal, tapi ada pembaca yg menganggap 100 m/s tu tebal gila. jadi ACL ni di antara itulah. kak ila pun tak tengok lagi berapa m/s, nanti bila dah terbit & dah ada di tangan akak, akak beritahu Dalia, buku tu tebal mana.

MYA MARJA said...

Assalamualaikum,
Makin hari makin hebat. Ada apa-apa petua?

kak ila said...

nak petua kena bertapa sehari semalam. bawak pulut kuning ayam golek.

MYA MARJA said...

:D Waduh!

kak ila said...

mya marja... baca dulu baru tahu hebat tidaknya.

Indah Hairani said...

salam Ila..
Awak memiliki jiwa..awak kaya bahasa..dengannya awak mampu bertapak di mana-mana. Saya kagum dan sangat sukakannya...Ila, saya ingin jadi seperti awak.
Salam sayang dari Indah.

kak ila said...

salam juga Indah...
kak ila kaya bahasa ke? rasanya fakir benar diri ini jika dibanding mewahnya bahasa sahabat di sana. setiap butir perkataan Indah, begitu indah.saya rasa malu menerima pujian ini.pun begitu, terima kasih jg kerana mengkagumi saya.


Free shoutbox @ ShoutMix